【香港素人多圖】被遺忘的經典香港豐滿素人 繼續盤點黎到第三季!

MK妹終極復合大法 巴打:你唔好再呃9我啦





MK界最出名嘅MK妹,相信大家求其數,都數到兩、三個俾肥仔黎聽,好似 Angelababy、Janice man,仲有MK界當紅人物,前港姐馮盈盈 Fyy。肥仔黎不嬲都覺得MK妹簡單過港女好多,因為港女嘅心思係好難去估,有時佢哋講嘅嘢係佢哋自己先明真正意思。不過,估都估唔到呢個世界竟然有啲咁嘅MK妹 …

MK妹終極復合大法

有巴打就Cap低咗佢同女朋友 ( 實際上係EX ) 嘅對話,睇完先知真係一山還有一山高!肥仔黎想講句:放手,放開所有!





為咗同嗰花心MK復合,竟然容許自己男朋友出去叫雞、搵小三!不過呢個 offer 吸引唔到花心MK回心轉意。





MK妹唯有出第二招,找個男仔扮佢新男友… 嘩! 仲咁老土,TVB劇情?





但MK妹真係覺得呢招work… 某程度上都叫成功,起碼搏到花心MK回覆! 不過花心MK就將段對話放上網,笑佢個MK女友 !





有無巴打知咩係「推死」?





MK妹找人扮自己新男友。

港女終極分手大法

又睇下港女點講分手,唔知大家又睇唔睇得明,以下巴打女友講嘅嘢?





究竟,咁多點係想表達啲咩?喂?手痕?叫我?定玩嘢?最大問題,原來依啲點已經暗藏殺機!依位巴打就冇應到,個港女過咗三個幾鐘就問:「做咩唔應我」可能巴打當時都躁躁哋,或真係唔知講咩,佢就打咗句「你想我點應」。





個港女就一個「。」句號就KO咗巴打,仲話「有冇讀過中文,句號咪姐係講完」。之後港女就覺得巴打完全唔明自己諗咩,溝通唔到,所以話「我哋分手喇」。所以今次個巴打就俾一堆點同句號KO,仲分埋手。可算是史上最強嘅港女終極分手大法。肥仔黎覺得:巴打唔好Sad,肥仔黎陪你做單身狗!